Art Studio Clio – NEJ TACK!

Amatörmässigare studio får man leta efter. Min sambo gick dit för en ögonfransförlängning vilket skulle hålla 3-6 veckor. Men efter 3 dagar såg det hemskt ut och flera fransar hade ramlat av, även fast hon varit pedantisk med skötsel.

Pengarna tillbaka får du inte, ett mardrömsingrepp till är vad du får, vilket är det sista man vill ha. Man blir avskräckt när man inser att det är en amatör man hamnat hos.

Men visserligen vad hade man förväntat sig när det plockas undan flaskor från fest dagen före, när man kommer dit som kund.

Det finns en pärm med fåtal bilder på tandblekning, naglar och hårförlängning som inte imponerar alls. Är man proffs så har man bilder som visar det, konstigt ät det annars. Men det är lätt att vara efterklok.

Nörd som jag är så reagera jag även vid återbesöket på att dom spelade musik via spotify i salongen, vilket inte är okej för företag, endast privatpersoner. Dom kunde ju åtminstone betalat för premium så reklamen inte avslöjjar dom.

Så mitt tips, gå någon annanstans!

12 Responses to Art Studio Clio – NEJ TACK!

  • Anonymous says:

    Gjorde också en ögonfransförlängning där. Mina höll inte ens en vecka och när jag kom tillbaka sa hon att det aldrig hänt förrut..

  • dw says:

    Jag får en känsla av att hon säger så till många.

  • Andreas says:

    Anmäl dom till stim! Alla företag ska betala stimpengar! :P

  • Andreas says:

    Och kanske konsumentverket :)

  • Studio Clio says:

    Till Dw..
    Ledsen att ni känner som ni gör.
    Men du glömde skriva att jag erbjöd din fästmö att göra om fransarna med den andra metoden!!!! Och sen fick ni hälften av pengarna tillbaka!!!
    Jag gör alltid mitt allra bästa när jag gör mitt jobb,men det är svårt att göra alla nöjda.
    Det händer faktiskt att det kan lossna ngn frans här och där,detta är för att man tappar sina riktiga då och då!!

    Och när det kommer till musiken så,Ja låt mig instämma!!! Vilken nörd som orkar bry sig om vad jag spelar!!!!

    Ledsen att just ni inte blev nöjda!!
    Yolla Mattsson

    • dw says:

      Vilket roligt sammanträffande att ägaren och en nöjd kund hittar hit samma dag.

      Saken är den att efter ett sådant katastrofalt resultat så kort som 3 dagar efteråt, när det ska hålla i sig i 3-6 veckor, så känns det självklart att man ska kunna få sina pengar tillbaka.

      Men det kunde vi inte få förs du gjort om samma sak en gång till. Det köper nog många, men vi var tydliga med vårt missnöje och att vi verkligen inte ville göra om det utan få våra pengar tillbaka direkt. Men tyvärr var det något du vägrade ge oss.

      PÃ¥ din hemsida skriver du faktiskt: “Du som kund ska gÃ¥ ifrÃ¥n oss med belÃ¥tenhet

      Vi hade väl inte varit helt belåtna oavsett, men vi hade åtminstone inte varit så besvikna som vi nu blev, när vi endast fick hälften av pengarna tillbaka efter många om och men. Våra åsikter som nu hittas lätt via google, hade inte heller funnits.

      Jag köper att det lossnar fransar då och då som du säger, men inte att 4 st har ramlat bort och 5 satt löst efter 3 dagar när man varit pedant med skötsel.

      När det gäller musiken så hade jag ingen åsikt kring vilken typ av musik ni spelade, utan hur den spelades upp. Spotify är inte tillåtet att användas på ett företag, utan är endast tillåtet för privatpersoner.

      Kristin: Jag förstår att du är nöjd när dom höll 4 veckor, det hade vi med varit. Om dom istället hade hållit i 3 dagar för dig, hur hade du känt då? Hade det varit värt ens hälften av pengarna då?

  • Kristin says:

    Jag gjorde mina fransar där, och de höll väldigt bra. Visst, jag tappade några men det hade hon varnat mig för eftersom man tappar sina egna. Mina höll 4 veckor innan jag gjorde om dem. Har varit på återbesök nu igen och är väldigt nöjd kund!!

    Dessutom spelar hon bra musik som hennes kunder önskar!

    mvh
    Kristin

  • Martin says:

    Är det någon som gjort tandblekning där? är bara nyfiken på hur den är där.

  • Charles says:

    Can I just say what a reduction to find somebody who really is aware of what theyre
    speaking about on the internet. You undoubtedly
    kknow learn how to bring a pproblem to gentle and make it important.
    More users have to learn this and perceive this aspect of the story.
    I cant believe youre not more in styl since you positively have the gift.

  • Boyce says:

    H?lpful information. Lucky me I fo?nd your web site b? a?cident, and I’m
    shocke? why this co?ncidence didn’t took plac? in advance!
    I b?okma?ked it.

  • Wo?! Thank you! I constantly wanted too write on my website something like that.
    Can I ?nclude a fragment of you? post t? my site?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

DSC_3192.JPG DSC_2049.JPG DSC_3124.JPG DSC_2023.JPG DSC_2731.JPG DSC_1015.JPG DSC_3390.JPG DSC_1529.JPG DSC_2173.JPG DSC00086.jpg